Regulamin rezerwacji w Hotelu Stylowa

1. Rezerwacje z wyprzedzeniem do 1 miesiąca.

1.1. Można dokonać rezerwacji telefonicznie, drogą mailową lub na miejscu (w recepcji hotelu). Do dokonania wstępnej rezerwacji należy podać następujące dane:

– imię i nazwisko – adres e-mail – telefon kontaktowy

1.2. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia rezerwacji i zostaje zarezerwowany.

1.3. Otrzymanie potwierdzenia na podany adres mailowy jest gwarancją rezerwacji.

1.4. Gość zobowiązany jest zapłacić za pobyt w dniu przyjazdu.

1.5. W przypadku dużego obłożenia hotelu, Hotel Stylowa może zażądać od rezerwującego wpłaty w wysokości 80% kwoty planowanej rezerwacji. W takiej sytuacji gość zostanie o tym poinformowany mailowo lub telefonicznie.

2. Rezerwacje z wyprzedzeniem powyżej 1 miesiąca.

2.1. Można dokonać rezerwacji mailowo lub na miejscu (w recepcji w hotelu). Do dokonania wstępnej rezerwacji należy udzielić następujące dane: j.w.

2.2. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia rezerwacji i jest wstępnie zarezerwowany.

2.3. Aby otrzymać rezerwację gwarantowaną, gość jest zobowiązany do wpłaty w wysokości minimum 80% wartości kwoty planowanego pobytu.

2.4. Otrzymanie potwierdzenia rezerwacji na podany adres mailowy jest potwierdzeniem otrzymania części kwoty za pobyt przez hotel.

2.5. Płatności za pobyt można dokonać w formie:

a) przelewu bankowego na:

CANBUSZ spółka jawna

Mirosław i Zofia Andrukonis

ul. Braterska 3A

46-100 Namysłów

Numer konta: Alior Bank 12 2490 0005 0000 4500 2267 7307

Numer konta dla przelewów międzynarodowych (euro): 92 2490 0005 0000 4600 8767

b) lub za pomocą karty kredytowej. W przypadku płatności kartą hotel po uzyskaniu: informacji o nazwie karty płatniczej, – numerze karty kredytowej, – kodu CVC, – daty ważności karty kredytowej (miesiąc/rok) pobiera uzgodnioną kwotę z karty zamawiającego/gościa.

2.6. Resztę kwoty gość zobowiązany jest zapłacić na miejscu w dniu przyjazdu.

3. Anulacja rezerwacji z wyprzedzeniem powyżej 1 miesiąca oraz zwrot pieniędzy.

3.1. Anulacja rezerwacji ze strony hotelu występuje tylko w przypadku, gdy nie zostanie spełniony warunek wymieniony w punkcie 2.3.

3.1.1. Hotel Stylowa nie jest zobowiązany do informowania o anulacji rezerwacji nieopłaconej wyżej wymienioną wpłatą.

3.2. Gość może bezpłatnie anulować rezerwację najpóźniej 21 dni przed planowanym przyjazdem. Późniejsze anulowanie rezerwacji nie podlega zwrotowi pieniędzy.

 

Rezerwuj nocleg