Regulamin rezerwacji w Hotelu Stylowa

  1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie, mailowo, przez stronę internetową hotelu lub osobiście w recepcji hotelu. Do dokonania wstępnej rezerwacji należy uzyskać od Gościa następujące dane: imię i nazwisko, adres mail i telefon kontaktowy. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia rezerwacji i wstępnie zarezerwowany do czasu przesłania zaliczki. Hotel potwierdza dokonanie wstępnej rezerwacji, ze wskazaniem sposobu zagwarantowania oraz warunkami anulacji.
  2. Płatności można dokonać w formie przelewu bankowego, lub za pomocą karty kredytowej. W przypadku płatności kartą kredytową hotel po uzyskaniu informacji o – nazwie karty płatniczej, – numerze karty kredytowej, – oraz informacji do kiedy karta kredytowa jest ważna (miesiąc/rok) pobiera uzgodnioną kwotę z karty kredytowej Zamawiającego/Gościa.

    Nazwa odbiorcy:
    CANBUSZ spółka jawna
    Mirosław i Zofia Andrukonis
    ul. Braterska 3a
    46-100 Namysłów
    NIP 752-140-36-61
    Numer konta: Alior Bank 12 2490 0005 0000 4500 2267 7307
    Numer konta dla przelewów międzynarodowych (euro):
    92 2490 0005 0000 4600 8767 4063

  3. Płatności zaliczki należy dokonać w ciągu 48h (rezerwacja powyżej 30 dni zaliczka 100% , rezerwacja poniżej 30 dni zaliczka 50%) Hotel po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto oraz po sprawdzeniu, że pokój jest wolny zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje gościa o dokonanym potwierdzeniu – mailowo lub telefonicznie.
  4. Zapłata za pobyt Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu. Gość zobowiązany jest zapłacić za zadeklarowany pobyt w dniu przyjazdu nawet w przypadku, gdy dokonał przedpłaty. Opłata zastępuje umowę pomiędzy stronami. Hotel aby sprzedawać pokój kolejnym Gościom musi precyzyjnie znać termin wyjazdu.
  5. Anulacja rezerwacji Brak wpłaty zaliczki w uzgodnionym terminie i wskazanym na potwierdzeniu rezerwacji powoduje automatyczną anulację rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji nie później niż 21 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług hotelu , zwracamy 100% wpłaconej zaliczki. W przypadku anulowania rezerwacji później niż 14 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług w hotelu, pobieramy 50 % wpłaconej zaliczki. Poniżej 14 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług w hotelu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  6. Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.

Rezerwuj nocleg